Gomene!!!!

Hej alla sötnosar <3
Anledningen till att jag inte kunnat blogga så mycket på senaste tid är p. g. a. att jag dels inte haft tid och ork, men även eftersom jag håller på med designen!

Hoppas det inte gör något! :3

Kommentarer!~♥
Anonym:

Hej igen! ^^ Jag undrade bara om du var medlem på rollspelsslottet? XD Adressen är rollspelsslottet.ning.com, om du skulle vara intresserad X3 Där heter jag Neko ^^ Men hur som helst, din blogg är jätte bra! ^^ Jag ska fortsätta att besöka den, och jag hoppas att du skiver tillbaks till mig så att jag får ett svar? ^^ / Neko

Postat den 2009-09-06 klockan 11:21:59
Blogg/hemsida: http://www.kawaii-blogg.bloggagratis.se

Jag är jättegärna öppen för kommentarer, det gör mig alltid glad!~♪ Bara om det är något snällt eller lagom kritiserande, vill att säga >3< Jag vill INTE ha några elaka kommentarer här, då kommer de absolut inte godkännas! Men det tror jag väl ändå inte att du tänke skriva, desu ne, da ne, ne?~♥


Namn
Komma ihåg mig?~♪

E-mail

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0