Hayleys "nya pojkvän"! (haha, måste ses!)

Ohayoooooo!!!! :3

Haha, jag älskar det här klippet!!! Kawaii!!! kan inte sluta kolla på det!



"I have a big crushcrushcrush on you" xD haha skrattade asmycket åt det!

Skulle verkligen villja vara i lillkillens situation! haha xD

Kommentarer!~♥
Charlotte:

guud vad söt :D

Postat den 2009-08-20 klockan 08:21:08
Blogg/hemsida: http://uppereastside.webblogg.se/
Maria:

Paramore <3 Killen e så söt <3 avundsjuk på honom ju!

Postat den 2009-08-21 klockan 17:02:21
"Honungspajen" xD:

Haha "crushcrushcrush"! xD Den var bra! hihi

Postat den 2009-08-21 klockan 17:04:04

Jag är jättegärna öppen för kommentarer, det gör mig alltid glad!~♪ Bara om det är något snällt eller lagom kritiserande, vill att säga >3< Jag vill INTE ha några elaka kommentarer här, då kommer de absolut inte godkännas! Men det tror jag väl ändå inte att du tänke skriva, desu ne, da ne, ne?~♥


Namn
Komma ihåg mig?~♪

E-mail

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0