Iratsushaimase (=välkommen) till min lilla "Japanska-kurs!" ^_^



Japanska! Jag tycker att det är ett underbart språk, det kan låta på så många olika sätt beroende på vem som säger det, det kan låta mysktiskt, gulligt, normalt, tråkigt, läskigt... men ändå så vackert!

MEN FÖRST MÅSTE JAG SÄGA EN SAK, INNAN NI BÖRJAR MISSFÖRSTÅ ALLT IHOP!!!! xO

Jag kan INTE japanska,
endast ett fåtal ord faktiskt.
Då kanske ni undrar en sak; om hon nu inte kan japanska, vad sjutton får henne då att göra en japanska-kurs? xD Jag vet, det låter mer än helsjukt, men jag ska förklara... ;3

Det här är inte riktigt en japanska-kurs, mer en "kurs" hur ni kan lära er från endast några få ord och meningar till flytande japanska med uttal och grammatik, på egen hand. Jag kommer själv inte berätta hur det stavas och uttalas och bla bla bla, utan bara hur och var ni kan hitta information och sådant på internet.

Så jag hoppas det går bra för er!

Ganbatte, kompisar ;3


Kommentarer!~♥

Jag är jättegärna öppen för kommentarer, det gör mig alltid glad!~♪ Bara om det är något snällt eller lagom kritiserande, vill att säga >3< Jag vill INTE ha några elaka kommentarer här, då kommer de absolut inte godkännas! Men det tror jag väl ändå inte att du tänke skriva, desu ne, da ne, ne?~♥


Namn
Komma ihåg mig?~♪

E-mail

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0