Jag fick en Teckna Manga-bok - från El Salvador! ^w^

Min kusin Pablo har nyligen kommit hem ifrån El Salvador, och iförrigår kom han med min moster Claudia och andre kusin Mario till oss ;3 Med presenter och sånt till oss från El Salvador ;3
Jag fick strumpor, en cool T-shirt, och...
En Teckna Manga bok på spanska! xD

Så här ser den ut:



Jag har hört talas om den förr, fast på engelska.
 Den handlar om hur man kan teckna kvinnor/tjejer från olika folkslag och delar av världen.

Jag hade tänkt "resencera" (stavning?) den xD

Den får betyget:

♥ ♥ ♥ - - -
3 av 6

Bra: Ger många ideér till kläder och hår ;3

Dåligt: Inte jättefint tecknat, och är inget för känsliga läsare då boken visar vissa kroppsdelar.


Här visas det hur man tecknar stenålderskläder xD


Som sagt visar boken hur man tecknar kvinnor från olika delar av världen, och här visas det hur man tecknar folk från Sydamerika. Själv tycler jag dock att det inte är så värst jättefint ritat.


När det berättas om hur man tecknar kroppar, visas vissa kroppsdelar som kan vara känsliga för vissa läsare, och då menar jag brutalare bilder än denna.

Det är självklart inte den bästa teckna manga-bok jag läst, men den är helt okej och jag är glad att jag fick något som handlar om något jag verkligen intresserar mig om!

Ha det gött, sötnosar~♪


Kommentarer!~♥

Jag är jättegärna öppen för kommentarer, det gör mig alltid glad!~♪ Bara om det är något snällt eller lagom kritiserande, vill att säga >3< Jag vill INTE ha några elaka kommentarer här, då kommer de absolut inte godkännas! Men det tror jag väl ändå inte att du tänke skriva, desu ne, da ne, ne?~♥


Namn
Komma ihåg mig?~♪

E-mail

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0