Tuggummi!!~♥♥♥ x3

I ♥ Tuggummi!

Världens bästa godis är helt klart tuggummi! (I alla fall enligt mig)
Perfekt om man får godis-sug, speciellt om det är sockerfritt, för självklart är det ju gott! Och så håller det ganska länge (Visst, smaken försvinner sen, men det håller betydligt längre än det flesta andra godiset!)

Och så är det ju ROLIGT såklart!!!~♥
Man kan ju BLÅSA BUBBLOR!! x3

Man kan ju ha bubbelblåstävling, eller bara göra det för skojs skull...

Hursom helst, bästa godiset är såklart tuggummi <3
I alla fall enligt mig :3


Jag + tuggummi = sant!~♥ (Även om jag ser superschockad ut på bilden o.O Men vadå, bubblan är ju väldigt stor trots allt x3 i alla fall enligt mig, hihi~♪)

Kommentarer!~♥

Jag är jättegärna öppen för kommentarer, det gör mig alltid glad!~♪ Bara om det är något snällt eller lagom kritiserande, vill att säga >3< Jag vill INTE ha några elaka kommentarer här, då kommer de absolut inte godkännas! Men det tror jag väl ändå inte att du tänke skriva, desu ne, da ne, ne?~♥


Namn
Komma ihåg mig?~♪

E-mail

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0