Vad vore en mangaälskares liv utan Mangafox?~♪

Aaaaaaah, vilken TUR att mangafox finns <333 Annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort nuförtiden...

Aha, du kanske inte vet vad det är? heheh... med tre ord; Världens Bästa Hemsida!


Japp, såhär ser jordens 8:e undervärk ut *笑い xD*

Vad är det som är så fantastiskt med den då?! Jo, att man kan läsa (nästan) ALL MANGA I VÄRLDEN, HELT GRATIS!
(Jag veeeeet, vissa suckar och tänker typ "Jordens 8:e underverk?! Visst, SÄKERT...", men RIKTIGA mangafans fattar vad jag menar!) Och den uppdateras varje dag!

Så, glöm ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG bort...

WWW.MANGAFOX.COM

Ja, jag sa...

WWW.MANGAFOX.COM

Hörde du, JAG SA...

WWW.MANGAFOX.COM

(skämtar givetvis ^_^ du måste inte gå in där om du inte vill, men jag rekommenderar det jättemycket!)

Kommentarer!~♥

Jag är jättegärna öppen för kommentarer, det gör mig alltid glad!~♪ Bara om det är något snällt eller lagom kritiserande, vill att säga >3< Jag vill INTE ha några elaka kommentarer här, då kommer de absolut inte godkännas! Men det tror jag väl ändå inte att du tänke skriva, desu ne, da ne, ne?~♥


Namn
Komma ihåg mig?~♪

E-mail

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0