When The Misery Is Gone?

Mash ups är alltid roliga, för de låter alltid så konstiga och låtarna brukar sällan passa ihop.

Som igår, då jag hittade en kombination som jag tyckte lät helsjuk - Misery Business (Paramore) och When You're Gone (Avril Lavigne)! Jag tycker är båda låtarna är jättebra, men tillsammans?

Men jag blev chockad när jag hörde den, det lät faktiskt bra!
Så här är den, men tyvärr låter Hayleys röst helsjuk här, men du kan ladda ner den som mp3 här, och där låter Hayleys röst normal igen.

 

Tyx? xD

Kommentarer!~♥
charlotte:

bra :)

Postat den 2009-08-11 klockan 12:43:48
Blogg/hemsida: http://uppereastside.webblogg.se/

Jag är jättegärna öppen för kommentarer, det gör mig alltid glad!~♪ Bara om det är något snällt eller lagom kritiserande, vill att säga >3< Jag vill INTE ha några elaka kommentarer här, då kommer de absolut inte godkännas! Men det tror jag väl ändå inte att du tänke skriva, desu ne, da ne, ne?~♥


Namn
Komma ihåg mig?~♪

E-mail

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0