Gamla adressen (samifuransonu.blogg.se) är bättre!

Hej! Du kanske är inne på sami-chan.webb.se just nu, men jag vill ge dig ett tips! Den gamla adressen, samifuransonu.blogg.se, är mycket bättre! Jag har gjort en liten lista på saker som blir bättre med den gamla adressen:

 - Det går fortare (när jag går in på den nya adressen syns bara det senaste inlägget, och det går bara att dra ner en bit. Efter en ganska lång stund kommer resten av bloggen. På den gamla adressen kan det också bli så, men det går snabbare innan resten kommer.)
 - Rubriken blir snyggare (på sami-chan.webb.se blir det bara "sami-chan" medan på den gamla blir det "♪ Sami-chan ♪"
 - Det blir vissa kodfel med den nya adressen, t ex menyn blir liksom inte hel utan tar slut efter bloggvärdet, och längst ner på footern blir "mailgrejen" centrerad, vilket ser bättre ut (kanske inte så viktigt men i alla fall)
 - På den gamla adressen dyker en liten ikon upp på mig (me as monkey, då ^w^) längst upp bredvid adressen. Dock inte så viktigt, men i alla fall lite snyggare :3

Vissa saker är inte så viktiga, men den första är ju i alla fall ett bra skäl för de flesta att använda den gamla adressen istället. Den gamla funkar fortfarande, och jag tvingar ju inte er att ni måste byta till den nya, men det är bara ett gått råd ^x^

Byt till den gamla adressen här!


Kommentarer!~♥

Jag är jättegärna öppen för kommentarer, det gör mig alltid glad!~♪ Bara om det är något snällt eller lagom kritiserande, vill att säga >3< Jag vill INTE ha några elaka kommentarer här, då kommer de absolut inte godkännas! Men det tror jag väl ändå inte att du tänke skriva, desu ne, da ne, ne?~♥


Namn
Komma ihåg mig?~♪

E-mail

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0