YEEEAAAHHHHTLINE!!!! xD


Haha, jag när jag åker Jetline xD
 Min pappa åkte med på den här bilden men han såg helsjuk ut lol X'D
Bea (min syrra)  var som vanligt feg och åkte typ bara bläckfisken och
slänggungorna hela tin -.-' Bilden e ganska suddig men en är
tagen av orginalfotot vi köpte på min mobil... :3



Jag i morse...

Kommentarer!~♥
LOTTA / MANUELA:

Saknar dig redan Sami <333

Postat den 2009-07-06 klockan 12:58:53
Blogg/hemsida: http://uppereastside.webblogg.se/

Jag är jättegärna öppen för kommentarer, det gör mig alltid glad!~♪ Bara om det är något snällt eller lagom kritiserande, vill att säga >3< Jag vill INTE ha några elaka kommentarer här, då kommer de absolut inte godkännas! Men det tror jag väl ändå inte att du tänke skriva, desu ne, da ne, ne?~♥


Namn
Komma ihåg mig?~♪

E-mail

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0