Men snälla!

GUUUUUUD, jag fattar bara in hur dum man kan vara egentligen xP

Från desireenilsson.blogg.se:

"VÄRLDEN GÅR UNDER!! Jag har brutit en utav mina vackra naglar från Fridas salong! Hjälp..Det ser hemskt ut utan den där nageln, ÅH!! Jag måste fylla på mina naglar och byta ut vissa, eftersom det här är Akryl naglar så fyller man på naglarna när dem växt ut, och så får man byta ut en hel nagel! Mina naglar kostade 1100 Kr på Fridas Salong, men det finns dock billigare naglar, men de naglarna är oftast inte lika snyggt gjorda och håller osido oftast inte lika länge som dessa. Lite dyrare lite bättre? Men iaf! Och om jag ska fylla på hos Fridas salong så kostar det ca 700 Kr. Men jag ska fylla på och byta ut naglar hos en salong vid min gata, och där kostar det bara 390Kr att fylla på naglarna och 20Kr/nagel att byta ut. Så när jag är hemma så vet ni vad jag ska göra iallfall!!
Naglarna är mitt liv, tänker fan inte gå runt med billiga lösnaglar från Åhlens City, som håller en dag, fast man dock har dem längre, så dem blir sjukt äckliga och risiga för att man har dem för länge än vad man egentligen ska..

Världen går under!!"

Men gud, allt det understrukna får mig att himla med ögonen... Asså, OCH? Jag tror knappast att världen går under för nån jävla lösnagel! Jag mår ju själv fin fint och skiter totalt i din lilla skitdyra lösnagel. Vet du vad världen går under av istället? Svält, krig, orättvisor, miljökatastrofer... inte för nån jävla liten nagel!


Kommentarer!~♥

Jag är jättegärna öppen för kommentarer, det gör mig alltid glad!~♪ Bara om det är något snällt eller lagom kritiserande, vill att säga >3< Jag vill INTE ha några elaka kommentarer här, då kommer de absolut inte godkännas! Men det tror jag väl ändå inte att du tänke skriva, desu ne, da ne, ne?~♥


Namn
Komma ihåg mig?~♪

E-mail

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0