Hej igen! Och GOMEN NASAI!!!!!! x_x

Hej igen på länge!!!!! Jag är SÅ ledsen, jag har inte bloggat på typ 100 år, designen har inte ändrats och så vidare... SORRY!!!!!! Men skolan har typ tagit kål på mig =o='''''... och så har jag börjat med TLE, så jag har haft ganska fullt upp >3<''
Designen lär få vara så här ett tag till, jag orkar bara inte jobba på den just nu =o=' Men jag ska fixa den, det lovar jag!
Men jag ska ialla fall försöka blogga mer, så gott som det går!
Jag hoppas att ni inte har övergivit min blogg helt bara! O_o' xD

See ya soon, och tills dess, njut av fantastiska How You Love Me Now av älskade Hey Monday!



Älska älska älska<3333!!!

Kommentarer!~♥
Hey Monday-fan!:

Oh, jag ÄLSKAR Hey Monday<33333 How you love me now är asbra, men min favoritlåt är ändå Homecoming!

Postat den 2009-09-18 klockan 14:49:22

Jag är jättegärna öppen för kommentarer, det gör mig alltid glad!~♪ Bara om det är något snällt eller lagom kritiserande, vill att säga >3< Jag vill INTE ha några elaka kommentarer här, då kommer de absolut inte godkännas! Men det tror jag väl ändå inte att du tänke skriva, desu ne, da ne, ne?~♥


Namn
Komma ihåg mig?~♪

E-mail

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0