Paramore's nya medlem - Taylor SWIFT? xD

Hihi, ni har säkert redan sett den här bilden på google, men jag tyckte bara att den var så kul så jag ville lägga upp den här också xD



Här har vi ju älskade Paramore, plus duktiga countrysångerskan Taylor Swift.

Det roliga med det är ju att Paramore för inte så länge sedan har en ytterligare bandmedlem - Taylor York.

Ni har säkert redan listat ut det roliga med det ^3^
Båda har ju samma förnamn! x3

Kanske Taylor Swift ska bli deras nya medlem istället? Hihi xD

Kommentarer!~♥
charlotte:

älskar paramore och taylor swift ^^ <3

Postat den 2009-12-27 klockan 13:55:45
Blogg/hemsida: http://uppereastside.webblogg.se/

Jag är jättegärna öppen för kommentarer, det gör mig alltid glad!~♪ Bara om det är något snällt eller lagom kritiserande, vill att säga >3< Jag vill INTE ha några elaka kommentarer här, då kommer de absolut inte godkännas! Men det tror jag väl ändå inte att du tänke skriva, desu ne, da ne, ne?~♥


Namn
Komma ihåg mig?~♪

E-mail

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0